vill du gå ner i vikt? - det är en härlig känsla när du har bestämt dig

sitter här och äter gröt till frukost, duktig? svar ja.

kunde inte somna igår så satte mig vid datan en stund inatt och blev lite tröttare men somnade nog inte förrän fyra..stängde av datorn runt halv 3. sov länge i morse därimot. sköönt. tack pappa för att du gick med hundarna.
it means a lot to me <3
trots att det blev lite sömn imorse så känner jag mig inte utvilad.. jag har ont i huvudet, halsen och magen. ska ta ett par alvedon och ipren och hoppa in i duschen nu tror jag... hoppas på att bli lite piggare.

igår kom mitt beställda löshår från tajmahal så vi får se om mamma syr fast det idag eller imorgon. ska bli kul och se hur det blir när man syr, har alltid haft clips förut.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande med löshår, hann ni sy fast det idag?

Lägg gärna in en bild, inte för att jag är nyfiken elelr så... :) haha

2010-04-10 @ 22:26:40
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0