torsdag

de två senaste veckorna har varit tunga så du förstår säkert att det känns underbart att sitta hemma i mariefred en torsdagkväll som denna med över en veckas påsklov att se fram emot .
idag har jag ätit god påskmat och umgåtts med mor, far och bror.
imorgon ska jag mor och far åka ner till lund och hälsa på min syster. jag och m&f ska bo på camping. i lund ska vi förutom att träffa johanna kolla in staden, äta ute och kanske shoppa. ska bli skönt att komma bort och se lite nytt. hundarna följer självklart med.
nej nu ska jag packa. funderar på att vara uppe hela natten så att jag kan sova i bilen imorgon. tar ju ett tag att åka bil ner till skåne.


såhär söta var vi idag - glad påsk

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0