snart robinson

har varit en ganska seg, men ändå jävligt soft eftermiddag. Bror har varit här och ätit hemmagjort kebabtallrik och pratat om sin skidresa som han ska åka på imorgon. have fun bror och bryt ingenting. loveu.

Snart börjar robinson. älskar att det faktisk är något bra på tv både fredag&lördagkvällar nuförtiden. (Idol på fredagar)

Det har varit en bra helg men nu är sjukdomen nästan över och jag hoppas att det finns någon fest nästa helg och att jag är taggad, skulle behöva komma iväg och handla klappar också.
Jag vet vad jag ska köpa till iaf 2 stycken nu och det känns ju slönt. Själv vet jag knappt vad jag önskar mig haha.

Men men ska ner i vardagsrummet och kolla på robinson med mor och far nu. Hoppas att Laban (för er som inte har följt min andra blogg så är det min hund) ligger kvar i soffan på samma ställe för han är en utmärkt huvudkudde, dock en snarkande sådan så vibration får jag på köpet.
juste. tror nadia skulle hjälpa mig med min blogg någongång. kollade nyss igenom hennes och den är snygg så då ska nog min också kunna bli det.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0