nu börjar jag om på nytt

hejhopp nu börjar jag om på en ny blogg. egentligen ligger det ingen tanke bakom det utan det är bara det att jag inte gillar namnet på den förra, det var jobbigt att heta "webblogg.se". Hursomhelst så tror jag att jag låter den gamla bloggen finnas kvar ett tag till - jonnakarlsson.webblogg.se
Om du nu sitter och garvar för dig själv och tänker något i stil med "haha ditt pulver det är aslätt att bara byta namn" så vill jag bara säga att jag helt enkelt inte kom på hur man gjorde. Om det nu går så är det för invecklat för moi.

Nu ska mina och mammas saffranlängder bara smörjas in och sen ska dom in i ugnen och bli härligt bruna, tror dock att hennes längd blev mycket bättre än min... menmen så är det ibland.

Nu tänkte jag försöka få tag i någon hjälpsam människa som vill hjälpa och lära mig lite om hur jag ska designa min blogg så att den blir riktigt läcker, jag tror nämligen inte att det är så lätt som man tror. Eller så kanske det är jag som tror att det är mycket svårare än vad det är? hm, det mesta är iallafall svårt innan man har lärt sig. *egen erfarenhet*

se you later bye bye :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0