immigt

jisses det är alldeles vitt ute, och inte av snö utan av dimma, eller heter det imma?
Bror ringde nyss och nu har dom bilat upp till mora, 9mil kvar sen är dom framme i sälen. hoppas att dom får det roligt (Y

Idag har jag pluggat *stolt* och sen fikade jag med pappa och sen gick jag ut med Labbe ett tag och sen tränade vi in the garden och han är helt otroligt glad och duktig min hund. älskar honom verkligen så mycket som man bara kan älska en hund.


min alldeles egna vovve

Något jag inte älskar lika mycket är katter och det är just ett kattarbete som står näst på listan som ska göras nu, urk säger jag bara. katter är inte min grej alls.

Jahapp imorgon är det ännu en vecka på säby som börjar och för er som inte vet det så går jag på en skola i upplands bro. jag bor där i veckorna och Labbe bor självklart där med mig.
förra veckan bytte 2 av mina absolut närmsta kompisar skola och det blir fruktansvärt tomt utan dom. dessutom så är några ifrån huset på praktik och det gör ju inte saken bättre direkt.
förövrigt så är det ju bara 2 veckor kvar innan jag får jullov, 11e slutar vi, vilket för mig är extremt tidigt då jag brukar sluta 22a. men jag klagar inte, det är awesome.

back to the cats

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0