god förmiddag

morning.
kunde inte somna inatt så det blev en rejäl sovmorgon. Har bara hunnit duscha och äta frukost. Momy var så snäll och gick med hundarna.

Idag ska jag städa och packa och plugga. haha oj det där lät inte så roligt men är det nödvändigt så är det. Ska gå en promenix med korven också så att han blir nöjd. Blir det tid över så kanske jag hör av mig till någon vän.

Hallå ser du ingen skillnad? jo det måste du ju göra. satt nämligen i minst en timme igår och kämpade med min header. visst den är ganska enkel but I like it.
förresten har jag kommit på hur man ändrar bloggnamnet på den andra bloggen nu. haha too late.

Sunt förnuft säger mig att om man måste hålla en viss budget är det meningslöst och korkat att åka iväg och shoppa innan man har handlat julklappar och det svider när man vet vad man vill ha. och med det menar jag att ett par svarta lackleggins från gina och ett par snygga svarta boots från din sko inte skulle sitta fel.



ingen vidare bra bild men
det är allt jag har att bjuda
på för tillfället


pusshej ha en bra söndag :*


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Livet är hårt! Jag känner precis samma sak när det gäller pengarna ^^

2009-11-29 @ 13:34:25
URL: http://ellinork.blogg.se/
Postat av: jonna

haha det är riktigt surt!

2009-11-29 @ 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0