tisdag

hej
Igår blev det ingen sammanfattning av dagen men det är lika bra det för det var väl ungefär två timmar då INTE allt kändes skit.

Idag har det rullat på betydligt mycket bättre.
Imorse blev det en långpromenad med hundarna och mamma på golfbanan, sen blev det frukost och tv, sen kom mormor och fikade, sen gjorde jag och mamma struvor och sen gick jag ut i trädgården och busade med Labbe och nu sitter jag här och hämtar andan. nä skoja bara jag mår fint.

Idag är det vitt och fint ute. brukar vanligtvis inte tycka om den här årstiden men om det nu måste vara vinter så kan det lika gärna vara vinter på riktigt, som idag.


struvbakning. coolt va?


försök att se vad som är fram och bak. inte det lättaste visst?


delaktig i struvbakningen på sitt eget lilla sätt


verkar som att det är någon mer än jag som uppskattar snön.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0