onsdag

hejhej. sitter och försöker fixa lite färger på bloggen men jag ger upp nu. När Nadia skulle fixa lite med min blogg förut så tog det henne 5sekunder att göra något medans jag sitter här och inte ens kan få den där jäkla rosa texten på sidan att bli svart, usch vad trött jag blir på alla dessa koder.

Dagen har gått ganska fort. snackade betyg med jensmens och jag hade tydligen fått högst betyg i klassen på de senaste kattfrågorna, kul kul.

Idag efter skolan gick jag till agilityplanen och tränade lydnan med Labbe, det gick jättebra men när vi var klara var han lika sprallig som innan så vi tog en långpromenad i skogen också och det var väldigt mysigt, dock väldigt kallt så jag var tacksam att jag såg och kände mig helt uppstoppad i alla lager med kläder.
det var verkligen fint idag. himlen var alldeles röd när jag kollade åt ena hållet, och när jag kollade åt andra hållet var det stora ängar och en stor fullmåne. okej det kanske inte låter så fint men det går inte att förklara, man måste själv se det. älskar verkligen naturen här. funderar på att gå där samma tid imorgon och ta med kamera haha.

nu när jag sitter still utan att behöva tänka så känner jag verkligen hur trött jag är, trots att den där bertlåten går på högsta volym här i datasalen på nåns data så skulle jag lätt kunna somna. "älskade ängel dadadadada du e sann dadaddada älskade ängel....."

puss




Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du har trevligt=) hoppas man får se en bild.

Jag har varit på boxen i kväll och nu har jag pratat med Johanna =) Pappa är ju på galej med jobbet så hilda o jag är solo.

Ska titta på bonde nu pusspuss!!

2009-12-02 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0