matematik

det är verkligen olika hur jag känner angående mattelektionerna här. visst lär jag mig, och visst är håkan en bra lärare men jag håller nästan på och få damp. han skrev upp några tal, först fattade jag inte sen fattade jag och då ville jag ju liksom fortsätta så att det skulle sitta ordentligt. men då gör han som han alltid gör och säger 1h för tidigt "jamen nu förstår ni så då slutar vi, och det är inte bara för att jag är röksugen haha".
för att jag skulle kunna göra några tal till var jag tvungen att sitta kvar ensam i klassrummet och innan han gick så tvingade jag honom att skriva upp någera tal och så fick jag sitta där helt själv. vilken jävla stödmatte.

aja nu är det packning och städning som gäller sen kommer pappa hihi.

pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0