måndag

idag har jag suttit nedkrypen under en filt med en såndär rissäck som man värmer framför tvn. där har jag suttit med vovven min som har hållt mig sällskap när jag har pluggat lite bil/traktorkörning. annars har det inte hänt så mycket idag.

ANTINGEN ELLER

Blondiner - Brunetter

Blåögda killar - Brunögda

Surt - Salt godis

Bangkok - London

Stockholm - Göteborg

Julafton - Nyårsafton

Nate Archibald - Chuck Bass

Ginatricot - H&M

Britney Spears - Lady Gaga

personlighet - Utseende

Väskor - Skor

Simma - Löpa

Ful & lycklig - snygg & olycklig

Plugga - jobba

Jordgubbar - banan

Sola - Bada

Pool - Havet

Skidsemester - Solsemester

Planering - spontanitet

Glass - godis

Stökigt - organiserat

Sverige - Dubai

Inga barn - 8 barn

Silikonbröst - silikonläppar

Landet - storstan

Make up store
- Maybelline

Gossip Girl - Sex & the city

Kaffe - te

Marabou - Lindt

Banta - träna

The Body Shop - Dove

Shoppa på nätet - shoppa i butik

Lyx - budget

Fota - bli fotad

Tidning - bok

Ge - få

String - hotpants

Förrätt - efterrätt

Skräckfilm - romantisk komedi

Drinkar - öl

Frukt - grönsaker

Zara - Topshop

Kjol - shorts

Familj - vänner

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0