luciamorgon

hej allihopa. Idag är det lucia, tredje advent och till och med lite snö kvar ute ifrån igår, mysigt va?
för ett par timmar sen kom mamma och väckte mig och sen satt vi och far och kollade på luciatåget på tv och åt frukost och lussebullar och pepparkakakor. mums. hade tänkt lägga mig igen efter men nu är jag inte trött längre så jag la en ansiktsmask och satte mig här.

idag får vi se hur jag gör med allt. det är ju luciatåg i strängnäs idag och min hanna har ju blivit framröstad som lucia och det vill jag ju se men jag vet inte om jag kan åka in till strängnäs idag. måste bland annat pyssla om hunden och städa. humöret är inte på topp heller. men vi får se.

har inte tagit några bilder på vad vi köpte på hundmässan igår men jag tänkte berätta vad vi köpte iallafall.

. en overall till Labbe
. täckbyxor till mig och mamma
. en klotång
. ett handsytt halsband till Labbe från USA (nice va?)
. En spårlina
. Ett reflexhalsband
. Fingerkondom (man använder såna när man ska plocka hår på hundar. alltså trimma)
. världens sötaste lilla sladdriga anka med en pip i (leksak till Labbe ofc)

det var väl allt tror jag. är mycket mycket nöjd med gårdagen!

puss & ha en bra lucia allihopa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0