lördag

Igår åkte jag in till strängnäs och det var trevligt. FAN FAN FAN att Tove åkte ut igår och inte Calle.
bestämde nyss att jag ska in till strängnäs ikväll med.


Sammanfattning år 2009



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flyttade in på internat

Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte det

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej inte vad jag vet haha

Dog någon som stod dig nära?
ja

Vilka länder besökte du?
Thailand

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag vill återuppleva min thailandsresa

Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5/7

Vad var din största framgång 2009?
oj, haha vet inte

Största misstaget?


Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag skadar mig typ jämt

Bästa köpet?
vet inte riktigt

Vad spenderade du mest pengar på?
tror jag spenderar mina pengar relativt jämt fördelat

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
oj. men typ den där "baby we can do it we can do it all night"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ingen aning

Vad önskar du att du gjort mer?
festat kanske

Vad önskar du att du gjort mindre?
deppat

Hur tillbringade du julen?
förra? jag var i thailand

Blev du kär i år?
ja

Hur många one night stands?


Favoritprogram på TV?
IDOL

Bästa boken du läste i år?
linas kvällsbok 2

Största musikaliska upptäckten?
Erik och Tove

Något du önskade dig och fick?
en hund

Något du önskade dig men inte fick?
vet inte

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
släktkalas tror jag. och några dagar efter var det FEST

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
ja så är det alltid

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
vet inte

Vad fick dig att må bra?
allt som inte fick mig att må dåligt

Vilken kändis var du mest sugen på?
haha

Vem saknade du?


De bästa nya människorna du träffade?
OJ. har träffat asmånga som är hur bra som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0