kallt

idag har jag stått ute i fostat gräs i 2h. jag hade hundträning and Laban did great. det gick jättebra. iofs så fick han ett glädjeryck och öste på några varv på planen men det var han nästan värd efter så mycket koncentration haha.
Nu är jag nervös för jag ska snart ha redovisning.
Snart är den här dagen avklarad och imorgon blir jag hämtad sen är det bara en vecka kvar tills jullov. längtar lite. kanske ska åka till motala, vi ska till älvsjö på hundmässa, jag ska umgås med kompisar och det är allmänt mysigt med ljus, tomtar och mycket mer. hoppas att det kommer lite snö snart bara för kallare kan det ju knappast bli.

jag är ledsen för jag har ingen julkalender.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0