hejhopp

igår var jag inne i strängnäs och inget blev som planerat men jonte räddade min kväll så det löste sig. idag har jag typ sovit och tagit det lugnt. just nu sitter jag och planerat nyårsoutfit med annie och jag är inne på något sånt här;


sånt hår


lackleggins

Till det hade jag tänkt mig någon snygg tshirt och några klackskor.
ska åka och handla med mamma, förhoppningsvis imorgon och då hoppas jag få tag på lackleggins och skor, jag tror att resten fixar sig. jag struntar faktiskt i att alla andra ska ha någon ny "nyårsklänning", tror det blir snyggt med lackleggins. eller vad tror du?

puss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det blir apsnyggt! :)

2009-12-27 @ 19:37:37
URL: http://ellinork.blogg.se/
Postat av: HANNA

varför hör du aldrig av dig när du är i strängnääs?! ;( längesen man såg dig

2009-12-27 @ 22:19:59
Postat av: jonna

tack ellinor, det tror jag med :D



förlåt hanna.. skulle träffa en person och så hade jag laban med mig och kom inte på någon som jag kunde ta med honom hem till men jag fick låna pengar av frida sen tog jag åkersbussen med dom för dom skulle dit. var inte i strängnäs länge alls.

2009-12-27 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0