hej snygging

idag har jag bara städat och gått långpromenad med mamma och odjuren. mitt odjur rullade sig i bajs men tack vara hans nya overall ifrån mässan så behövde han inte bada. overallen därimot åkte direkt in i tvättmaskinen.

idag ska jag nog bara fortsätta med rummet. sortera saker, vika kläder, och dammsuga osv. Vill ha det fint nu när jag ska bo hemma så länge.

just nu står mamma och lagar köttbullar tills i jul och jag börjar få lite julklappspanik igen. ska försöka se till att handla lite nu i veckan. jag vet på ett ungefär vad det är jag ska köpa och det är ju tur det.

igårkväll kollade jag förresten på en film som hette solstorm. den var jättebra men när det var läskigt var jag tacksam att mamma också var där. är en riktig fegis ibland haha.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0