full moon party

Jag började nyss tänka på hur nyår iår blir, och på hur det var förra året.
förra julen spenderades i thailand och då åkte jag tsm med syster, bror och caleb på ett full moon party på nyår. det var en hel strand full med folk, det var musik, det var sprit och mycket annat. har svårt och tro att det går att toppa.





jag vill tillbaka.

I år ska jag antingen vara hemma och fira min mor som fyller år just på nyårsafton, eller så ska jag festa med folk i strängnäs, eller så ska jag åka till motala och träffa en kompis och säkert dra med honom ut på fest.
även om det inte blir något ös på en varm strand så blir det nog bra iaf (Y)

puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0