förlåt bloggen

förlåt bloggen men det har verkligen inte blivit tid till att sitta vid datorn. i måndags kommer jag inte ihåg varför jag inte hann men igår åkte vi in till Järfälla och handlade och annie tog spruta för hon åker till Gambia nästa vecka.
vad jag köpte tänker jag inte berätta haha.
när vi kom tillbaka var det kvällsmöte. sen klippte jag håret på jenny och sen klippte jag lugg på annie också och det blev bra tycker jag. många som frågade varför jag inte gick frisör haha.

juste jag fick sms av Hanna nyss och hon är strängnäs lucia. fan vad glad jag blir. GRATTIS SÖTNOS.

nu ska jag sticka på lektion.
puss

Kommentarer
Postat av: hannsi

taaaaaaaaaaaack älskpälsk!

2009-12-02 @ 12:34:55
Postat av: jonna

varse :D<3

2009-12-02 @ 13:00:34
Postat av: Mamma

Vad fin blogg du har, och kul att läsa!!!Kul för Hanna, hon blir en fin lucia =)

2009-12-02 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0