fjärde advent

hej.

oj oj vad mycket vitfin snö vi har fått.
jonna karlsson gillar detta (Y)

idag har vi haft besök av Hildas (familjens hund) uppfödare.  De hade med sig några hundar som fick rejsa i trädgården och jag har fått hört om alla knäppisar som bodde i mariefred för 15 år sedan. haha.

4 dagar till julafton nu och jag kan knappt tro att det är sant.

ikväll ska jag kolla på en av världens bästa filmer. nämligen Cayote ugly. För er som inte har sett den handlar det om en söt oskyldig tjej som flyttar till LA för att lyckas i musikbranschen lyckas inte och på något oväntat sätt börjar hon jobba på en pub i hemlighet för hennes far som inte blir alltför glad när han kommer på henne dansande på bardisken. dessutom är det en snygg kille med i den. nej men den är verkligen verkligen sevärd. den innehåller allt en bra film ska innehålla. du är en idiot om du inte ser den.
KL 21:00 på kanal 5 ikväll

efter filmen väntar jag ett telefonsamtal och sen ska jag väl sova.

själv hemma mellan 07:00 och 15:30 imorgon så jag ska leva rövare.

puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0