trött

hejhopp

mitt glada shoppinghumörhumör som jag hade i morse försvann snabbt efter en uppläxning om klackskor, och det var ju tråkigt. Hittade inte så mycket idag heller kändes det som, men jag köpte iallafall lackleggins och skor, alltid något. Hade dock velat ha något snyggt partylinne också men om jag åker till våsterås redan på onsdag så borde jag kunna fixa det där, får köpa hårfärg där med för det blev inte heller av. vet att man kan köpa det överallt men det blev inte av iallafall för att jag prioriterade en partytop.

jag har bestämt mig att jag ska sluta att se fram emot saker som jag ska göra, för det slutar alltid med att det jag tror ska bli roligt blir tråkigt. ska börja ta dagen som det kommer och uppskatta om det händer något roligt istället för att räkna med att det blir det.

är supertrött och vill egentligen in till strängnäs men pappa verkade inte så glad över den tanken så jag stannar hemma även fast det inte på något sätt borde glädja honom eftersom jag för det första sitter här, och för det andra tänker gå och lägga mig snart för min hjärna känns pretty much överbelastad av onödiga tankar. jobbigt!

om det nu bli så att jag åker till västerås på onsdag *HOPPAS HOPPAS HOPPAS* så ska jag packa imorgon, och städa på rummet och sånt. haha låter som att jag ska bort fett länge men nej jag kommer hem på nyårsdagen. troligtvis iallafall. beror ju kanske på hur sent det blir på nyår, hur mycket vi dricker och hur vi mår dagen därpå, kanske kommer på lördag, men mami kanske till och med ville åka och hämta mig så att hon vet att jag kommer hem. haha det visar sig.

hur fan får man tiden att gå snabbare? jag kanske skulle leta upp en film på youtube och glo på så kanske jag blir lite trött. för kungafamiljen orkar jag fan inte titta på.... och det är vad som tittas på i vardagsrummet.
 
fast hmm... te och säng och tv lät inte så illa... jag stänger nog in mig på rummet snart :D

puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt att shoppingen inte blev som du hoppats, men det sa ja på vägen dit att du inte skulle ha för stora förhoppniingar =/ Stövlarna blev ju snygga i alla fall .Fast dom inte är så mycket att rasta hund i många minus graderi.

2009-12-31 @ 16:30:34
Postat av: Anonym

I've decided that I should stop to look forward to things to do, for it always ends with that I think will be fun becomes boring. to start taking the day as it comes and appreciate it if something is funny rather than expect that it will become.



Very mature way to think, I like this statement very much :)

2010-01-03 @ 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0