besök

igår fick jag besök av Tjibbe och det var trevligt. vi gick en promenad med Laban & kollade på tv typ. kul med besök och jag är så stolt över mitt fina rum hehe.

veckan har gått fort men ändå inte. jag har förresten inga tomtekläder så jag skippar nog luciatåget imorgon. är fortfande sur för att jag inte får vara tärna. haha lite långsint kanske.

idag har jag kört traktor hela förmiddagen, sen var det revbenspjäll och sen var det engelska. det blev lite mys med Labbe därimellan. nu har jag snart teori i basmaskin körning men jag fick nyss ett sms från okänt nummer om att det är matråd 10 i så jag missar lite av lektionen vilket är skönt. man tröttnar ju fan av att ha samma ämne tre dagar i rad.
jag hoppas att mamma ska ringa ikväll för mina mobilpengar är slut så jag kan inte ringa henne. om du läser det här mamma, så ring typ 7 eller 9.

förövrigt så är jag jäkligt trött på mig själv.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0