har haft en helt underbar helg

I fredags var jag på IKEA medd mor, och sen på kvällen bjöd jag in mig själv på middag hos mor och far, jättegott och jättemysigt att vara hemma igen, längtar tills renovering är färdig, kommer bli så himla fiiint!
På IKEA köpte jag en "hylla" att ha i hallen, vantar, mössor och sånt i lådorna och ett par prydnader uppepå. Köpte lite till köket, en lampa och lite annat också.
I lördags gick jag upp tidigt och åkte upp till stockholm för att möta upp bror och shoppa! Han skulle ha en varm jacka och lite annat grejs och jag köpte en tunika och lite annat smått. Hade en jättemysig dag!
På vägen hem åker jag 8mil för långt på motorvägen och får vända i Trosa (bara jag som lyckas med sånt, jag vet..) men kom hem till sist, åkte förbu MD och hämtade amelie, åkte hem till mig, packade, åkte vidare till stallis med amelie och oskar och började föra, för på kvällen skulle vi på maskeradfest. Hade sjukt kul och åt upp en halv påse krökarpytt mitt i natten när jag kom hem...
Igår hade jag världens bästa mysigaste dag med oskar. Film, milkschake, tända ljus, god mat osv! Och blev även lite nytta gjord för vi städade, åkte och veckohandlade, hämtade bilen och hämtade labbe som mina jättesnälla päron har passat ¨t mig i helgen, TACK <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va bara trevligt att ha söta Goa Labbe ! Blir glad att du är nöjd med helgen, då är jag också nöjd ❤❤❤

2012-11-14 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0