sämsta dagen

idag har varit sämsta dagen på läääääänge. usch och fy vad trött jag är på att försöka vara det perfekta barnet men att gång på gång misslyckas och får veta att man är en besvikelse. "ur det onda kommer det goda" är bara skit, det enda som har kommit ur det onda idag är en extrem huvudvärk!! ikväll knatar jag och laban hem till oskar och stannar på obestämd tid, sådtså. sitter och dricker en mugg kaffe och tittar på sällskapsresan, en ganska bra återhämtningskur måste jag säga. haha stackars helmer som tappar bort paketet, köper en åsna som han målar (som ska bli en dalahäst) och sen köper han ett knäckebrödspaket och tror att allt är som det ska, bara det att han inte vet att paketet ska innehålla sisådär 50 000 kr och inte bröd. stackarN. undra om den nya stig-helmerfilmen är bra :))

Kommentarer
Postat av: Nadia

Usch! I bodafamiljen är du de perkekta barnet iaf;) hoppas de blir bättre såhär på lovet, tur att du har oskar iaf och du kan alltid bo hos mig pussssss

2012-03-01 @ 20:23:27
URL: http://nadiasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0