jahapp måndag 05.45 och jag har anlänt till bro, säby, boda, mitt rum, min säng.

ska försöka sova några timmar, men för att det ska kunna hända behöver jag skriva ner mina dumma tankar för att se om dom över huvud taget är logiska eller så att it makes sence. Jag hoppas att de här tankarna inte tänker stalka mig hela veckan.

Är det bättre att ta upp saker, saker som kan ställa till det, eller ska man övertala sig själv om att man har fel? Jag menar, ska man lägga energi på att få sin vilja igenom till vilket pris som helst, eller ska man lägga sin energi på att ljuga ihop en annan version för att sedan tvinga sig själv att tro på den istället för på sanningen? Visa sin besvikelse eller fejka ett leende tills du har förträngt händelsen och kan le på riktigt igen?

Ja, tjejer tänker mycket, och säkert är 90% onödigt tänkande. men iallafall, hur onödiga de än är så är det mesta nog väldigt sant, och vi är nog för 'smarta' för vårat eget bästa ibland.

sådär. det var nog allt. För 2 timmar sedan låg jag i oskars säng. i oskars varma säng, "hemma", MED oskar. och nu......... en kall säng, ensam. WOHO.

Natti ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0