inte min dag idag

ja vad ska man säga. ber om ursäkt för mitt humör och mitt zombieliknande sätt att stänga in mig på rummet. jag är trött och har idag helst av allt bara velat mysa på rummet med min (egentligen nadias) bokserie, sådetså.
och det har verkligen inte hänt något, jag är hur glad som helst, vissa dagar är man sämre på att visa det bara.

Idag har jag haft en enstaka lektion, läraren som vi skulle ha hela eftermiddagen var sjuk. Också imorgon slutar vi efter lunch, dock så ska jag göra ett tråkigt fågelprov "restprov" men det går fort, och det är förövrigt endast därför jag har knatat iväg till datasalen, för att plugga. längtar redan efter att återförenas med min bok. haha emojonna!

om mina planer går igenom så är jag på väg hem redan på onsdag, för att fira min pojkes födelsedag!!! mysigare start att börja lovet på finns inte. (fast man vet ju inte.... kanske går vilse på centralen eller fastnar på något tåg, eller kanske eventuellt hoppaar på fel tåg och stiger av i malmö eller liknande?alltid lika spännande när jag ska ut och fara. har faktiskt aldrig - på 3 år - åkt hit eller hem kommunalt från skolan innan. )

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0