hur kan det redan vara söndag........?

HUrsomhaver.
Fredag - God tacos och mys med mamma och pappa, och sen skräckfilmstittande med oskar - stackren skulle behöva skyddutrustning och öronproppar så som jag blir av skräckfilmer....ops
lördag - sladda med oskar amelie och robin. följt av mc donalds och sen mys hos robin, blivit klippt av Amelie, TACK SÅ MKT! (det blev bara det slitna. så nu ska jag köra hårt på en olja som ska öka tillväxten och sen klippa mig var 8e vecka) "fest" hos younes och fyllechaffis åt sara.

söndag/idag - knappt bakis alls! mysig promenad med mamma och hundana, och sen fastnade jag i tvätt, städning och packning. snart kanske även i plugg... FY FAN. juste ska baka bröd till maten också.

HISSA- VÄDRET, alltså främst solen dårå. uuuuunderbart
DISSA- Hinner inte med det jag vill under en helg, dom är för korta.

Här kommer ett par bilder ifrån promisen, och senare kommer jag att visa er min STUDENTKLÄNNING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0