fruuuukost

hej hörni :) sitter hemma och äter frukost (09:14) och njuter av att ha SPORTLOV.


Igår var då den första riktiga dagen på lovet. På morgonen tog jag det lugnt och senare på dagen åkte jag in till strängnäs för att gå till UM och sen även svänga förbi djurmagazinet och fråga om de tar emot praktikanter. Svaret blev "vi säger nej till många för det är inte många som passar. men du är välkommen" woho go jonna!!
På kvällen gick jag och firade morfars födelsedag, det var skoj att träffa honom:) sen sprang jag hem för att passa på att bränna lite extra och sen avslutades dagen med att krypa ner brevid en febrig oskar.

Idag blir det först lite morgontv, sen ska hunden trimmas och tränas. (träningen ingår i mitt projektarbete som jag ska försöka göra klart i veckan) efter det ska jag springa en sväng och när mamma kommer hem ska vi gå långpromenad.


Kommentarer
Postat av: william

ser gott ut & vilken fin ehader du har:D



Och säg gärna vad du tycker om mina"Butterfly in the mist" Modell bilder som jag tagit på Louise:D

2012-02-28 @ 10:11:54
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Linn

Tävlingssugen? Kolla då in min blogg. Ha en fin dag annars :)

2012-02-28 @ 10:48:30
URL: http://llagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0