FREDAG

Nu är det fredag igen, sista helgen innan det är LOV. Alltså bara en skolvecka kvar och sen får man vila upp sig lite, verkligen vad jag behöver. Ska också ta itu med en hel del saker på lovet som man blir "låst" från när man bor här. bara en sådan sak som att täckningen suger och att pengarna på mobilen tar slut är en sak som hindrar mig från att tex boka intensivkurs eller soltid. och tror ni att man kan göra sånt på helgerna eller att det stänger sent på fredagar så att jag hinner när jag kommer hem? NOPE. Home sweet home.
har inga speciella helgplaner, och thank god for that just nu vill jag bara mysa hemma! dessvärre måste jag plugga MYCKET i helgen.
1 och en halv lektion kvar sen lunch, packning och sen kommer pappa. som ska ha med sig körkortpapper så att jag kan köra någon sträcka hem, skojsigt.
TREVLIG HELG PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0