190 dagar

om 190 dagar ska jag vara fit och vara stolt över min kropp.
vad tror ni om det? Ställer ni upp eller tänker ni säga "hon tycker hon är tjock så hon ska banta" och tycka att jag är knäpp som bara bryr mig om vad andra tycker?
det handlar inte om det. jag vill vara stolt över hur jag ser ut, och vem kan göra något åt saken om inte JAG?

om 190 dagar är tjejmilen. mamma har anmält oss, det var sjukt roligt förra året och det här året ska bli ännu bättre. nu ska jag vara förberedd.

puss

Kommentarer
Postat av: Nadia

Go for in SkinnyGirl ;)

Och den 6:e April helgen är jag i finland :(

Och jag tycker du kan flytta till västerås jonna :D

hihi.. men som du sa med körkort.. jag ska också satsa på körkort tills sommaren så kommer jag(statsbo-Nadia) komma glidandes till lilla mariefred :D Så vi överlever nog förhoppningsvis ;)

Och ja gäng och gäng men vi har ju iaf boda ett tag till ;( PUSSPUSS

2012-02-25 @ 12:58:33
URL: http://nadiasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0