tjaaaaaa

var ett tag sedan jag skrev något här nu men jag tänker inte be om ursäkt för jag har haft fullt upp med skidor i järvsö hela veckan. vi har haft jättekul, det som hade kunnat vara bättre var om vi inte hade haft någon magsjuka  i huset som vi bodde i. det var 3 st i mitt rum som var sjuka, ett under att inte jag har blivit det än.
orkar inte skriva så mycket mer om järvsö men jag bjuder på ett gäng bilder.


jenny och jag

emma sara nadia. älskar solen

jennysöt

nadia jag sara emma

jag sara emma nadia

jag och jenny

jag

just nu sitter jag här och färgar ögonbrynen, dricker kaffe och jag lägger ansiktsmask. sitter dessutom och försöker fundera ut någon mumsig maträtt att föreslå tills ikväll men det går trögt. idag är det melodifestivalen så jag ska sitta hemma och mysa, förhoppningsvis med en massa goooooodis.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0