tack vare pappa som skottade halva natten så kom vi iväg imorse

tack vare pappa som skottade halva natten så kom vi iväg tidigt imorse trots dom enorma mängderna snö. det fick jättebra för mamma och hunden, dom fick en fjärdeplacering och andrapris, inte illa alls för att vara första gången. nu är jag jättetaggad på att tävla med min buse. bara apporten som inte sitter riktigt än.

när vi kom hem gick vi en runda och fotade lite så jag lägger ut lite bilder.
nu ska jag byta om och sen ner och hjälpa till med maten, fläskytterfilè, hasselbackspotatis och bea. OMNOMOMOM.

Imorgon bär det av till säby, tidigt som vanligt. har offrat sömnen den här helgen för en massa skoj men det var det värt. bara en vecka kvar och sedan är det lov.


haha det är inte mycket man ser av vårat hus när häcken
har blivit så enorm.

kommer fler bilder senare jag orkar inte med denna sega dator just nu.

puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman för sällskapet, o fotograferingen av vår debut.

Ser fram emot när vi tävlar på samma tävling,)

Otoligt bra bild, syns verkligen vad mycket snö vi har. Nu ska jag ut i kylan o snön för sista kissrundan. puss

2010-02-22 @ 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0