hello

vet inte vad jag ska skriva riktigt för det har hänt rätt mycket saker den senaste tiden, vilket är anledningen till att jag inte har suttit vid datorn och därmed inte bloggat, ganska logiskt.

jag hade iallafall en underbar alla hjärtans dag, det har varit en bra skolvecka, laban har skött sig utmärkt, mitt humör har varit okej och jag har tyvärr tjaffsat lite med jonte men det är löst nu. han är min bästa vän, skulle inte klara mig utan honom.

måste dessutom specifiera onsdagen den här veckan. den var helt underbar. först hade jag hundträning i 2 timmar och laban var jätteduktig och lörde sig en massa nya saker, sen hade jag hundteori. efter det var det aasgod lunch och sen mer hunteori. kl 2 slutade jag och sen gick jag och annie och fikade åt världens godaste semlor (det var bara en liten del av dagen).

igår var jag i strängnäs, hade verkligen en grym kväll med bra sällskap, god mat och bowling. idag ska jag sitta hemma och äta gooodis och chips och mysa till melodifestivalen, MYYYS.

skriver mer någon annan gång. lär ju bli ikväll eller imorgon för nu är jag planlös resten av helgen. fast iofs... det brukar aldrig bli som jag planerar.



pussssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0